Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Wysyłamy do Państwa Produkt w pełni wartościowy, bez ukrytych wad.

Jeśli jednak produkt jest uszkodzony, to mogą Państwo złożyć reklamację w formie:

1. pisemnej na adres: ul. 1 Praskiego Pułku WP 13A, 1 piętro, 05-075 Warszawa;

2. elektronicznej wysyłając maila na skrzynkę: ksiegarnia@mamyto.edu.pl.

W opisie reklamacji podajcie Państwo:

  1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  3. danych kontaktowych składającego reklamację, abyśmy mogli szybko i bezproblemowo ją rozpatrzeć.

Odpowiemy na Państwa reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Produkt wadliwy należy przesłać lub dostarczyć na adres: ul. 1 Praskiego Pułku WP 13A, 1 piętro, 05-075 Warszawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt zwrotu Produktu jest po stronie Księgarni Mamy to!.

 

Zwrot towaru
Mogą Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu zamówionych produktów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotu przeczytanych książek ani otwartych gier.

Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Zwrot należności nastąpi na numer konta podany w formularzu zwrotu, dlatego bardzo prosimy o podanie numeru konta.